Vill resa!

Har mått helt okej idag! Var dålig under förmiddagen men från och med två har jag mått bra uretritmessigt. Istället har jag haft ont i magen och ryggen. Har träffat Josefin en stund, gått en promenad med Marie, ringt och frågat om min journal på alvarssons, tvättat och hunnit börja laga mat, så jag är nöjd med dagen ändå!
Fick för en stund sen reda på att en bekant till mig har fått 13 rätt på stryktipset... vunnit en jäkla massa pengar då med andra ord! Glad för hennes skull såklart men åh vad jag önskar att jag fått vinna en sådan summa. Just nu har jag kommit in i en period då jag bara tänker på att resa, vill komma ifrån allt det här, upptäcka nya platser, uppleva nya saker, leva lite. Men det klart, vinna pengar och resa.. det vill vi väl alla ;)
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0