Ner, ner, ner i mörkret

precis som fanny sagt så är det en tung period här i bloggen just nu..

Dagen idag vill jag bara glömma. Har varit så fruktansvärt ledsen, gråtit och slagit i väggar hela dagen. Idag känns det som jag har börjat inleda en depression igen, vill inte prata med någon, vill inte göra något, vill inte ens försöka bli glad. Det är inte jag!

Har inte bara fått ett, utan tre avslag på tre olika ersättningar. Hur ska jag någonsin kunna känna mig självständig? Hur ska jag någonsin kunna bearbeta sorgen över ett förlorat, friskt liv om jag hela tiden trycks ner av skuldkänslor då Christoffer blir tvungen att dela sin lön med mig som han arbetat hårt för. Han har ingen skyldighet alls att försörja mig, ändå är det precis det han blir tvungen till att göra.

Har inga egna pengar kvar, har absolut ingen självkänsla. Jag vill bara känna mig som en människa med värde igen!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0