Nattont

Varit vaken i två timmar nu och suttit på toa i två och en halv av dem...trängningar, rivande smärta och kramper, på den där nivån då man inte vet vad man ska göra av sig själv. Då man har så ont så att man börjar tvivla på om man fixar det men ändå håller sig precis under kaossträcket. Jag har ju lite saker jag kan ta, lite olika smärtstillande osv. men jag vill försöka hålla mig ifrån allt i så stor utsträckning som möjligt eftersom jag är så rädd att den dag jag verkligen behöver det, den dag jag håller på att gå under av smärtorna, ínte reagerar som önskat av substanserna.
 
Nu har jag i varje fall fått komma ifrån toan, sitter på min älskade värmepläd med värmeflaska. Min pläd med värmeslingor som jag fick av Christoffer i julklapp, den är det bästa som hänt mig! (materalistiskt sett då) ;) Den rekomenderarjag alla som lätt blir frusna men kanske lite extra till alla uretritare. För det första är så underbart skönt att slippa känna att man blir sämre för att man sätter sig i en kall soffa mitt i natten, för det andra är det heller ingen mesvärme i den (inte i min modell i alla fall) så man får verkligen den där brännande värmen man vill åt. Jag som alltid är kall och frusen har nu till och med fått känna på hur det är att vara alldeles för varm, sådär panikartat kokande. Tänk er det ni!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0