Ibland har man tur. I oturen.

Hur är det möjligt!?
Idag när jag var ute på en promenad med Linda så kom det plötsligt fram att hon inte kommer vara hemma i helgen och alltså lämnar mig i ensamhet lagom nu till första helgen då Josefin inte är hemma. Började fundera på hur jag skulle ta mig igenom detta.. inte långt senare smsar Nandie och föreslår en vinkväll i helgen. Så underbart glad jag blev! Helgen räddad tänkte jag! MEN nu precis fick jag också en inbjudan av en god vän från min gamla klass som ville köra favorit i repris för gamla tiders skull, dvs. förfest i hennes kök och sedan Munken.  Beslutsångest!! Jag vill ju göra både och men kan ju fan inte vara på två ställen samtidigt..
När man tror att helgen kommer bli tom, ensam, tung och jobbig då får man plötsligt två helt underbara förslag!
 
Idag har jag varit hos min läkare och förlängt min sjukskrivning, väntar fortfarande på att dem ska börja jobba med mitt ärende sen två månader tillbaka.
 
Nu sitter Josefin på en flygplats i Istanbul.. Min älskade, aldeles ensamma Josefin.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0