Kroppkakor imorn

Idag har jag mått helt okej uretritmässigt men istället har min mage varit överjävlig, hugger till med jämna mellanrum och har sig. Som tur är har jag kunnat träffa Linda en stund iaf och förberett inför morgondagen! Vi bestämde för ett tag sen att vi skulle göra kroppkakor och sen ha stor middag tsm alla 6. Linda & Viktor, Nandie & Danne, Christoffer & jag. Så imorgon är tanken att Linda och jag under dagen ska stå och göra runt 80 kroppkakor (om vi räknat rätt) för att vi ska kunna frysa in också. Eftersom ingen av oss har gjort kroppkakor innan så lär ju det bli ett äventyr haha.
 
Imorgon ska jag också på möte inne på arbetsförmedlingen, känns bra!
Jag har också pratat med min läkare på Sophiahemmet idag och jag ska hämta ut mer av de blodtrycksänkande tabletterna imorn men på 5 mg. Är lite orolig men det ska nog gå bra!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0