Stillsittande dag

Idag pendlar jag mellan att se möjligheter och att bara se hinder..
Har ingen aning om varför min kropp hatar mig idag men det är väl i och för sig väldigt sällan vi någonsin gör det. Hade lite ondare i morse än vad jag vanligtvis brukar ha, det blev lite bättre efter ett tag men trängningarna vill inte ge med sig. Jag tänkte att jag skulle åka hem till Rute idag och gå igenom massa utav mina saker som stått i källaren i nästan två år, tänkte att jag skulle städa hemma hos Linda idag när hon inte är hemma, tänkte att jag skulle få lite ordning här i lägenheten och ja, helt enkelt få massa saker gjorda men NEJ. Istället har jag varit tvungen att sitta still hela jävla dagen och jag kommer garanterat få sitta här hela kvällen också.
Det var ju så bra igår, varför slog det till så här idag? Funderar och funderar på om jag gjort något annorlunda men kan inte komma på något. Det enda som varit annorlunda är att jag var väldigt törstig igår vilket är ovanligt för att vara jag. Drack säkert dubbelt så mycket än vad jag vanligtvis gör men då borde jag väl må bättre idag?
 
Jag har i varje fall försökt tänka positivt och försökt arbeta med Forever istället eftersom jag kan göra det vid datorn. Men jag har inte riktigt kunna koncentrera mig, blir så otroligt rastlös bara.
 
Ringde Arbetsförmedlingen idag, det visade sig att min handläggare är sjukskriven och min andra kontakt ska gå på semester nu i dagarna. Kul. Eftersom mitt ärende kräver fortsatt kontakt med dessa två då de har gjort utredningen på mig och ska ha hand om uppföljningen kommer jag alltså få vänta tills någon är tillbaka. Va fan?? Jag är sjuk, men jag vill jobba, men jag får inte för att två människor är lediga.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0