Utan sprial

Igår tog jag ut min kopparspiral! Jag träffade en mycket trevlig, kvinlig, läkare på Visby Lasarett igår som sa att även hon hade tänkt på att magsmärtorna kunde bero på sprialen och att vi skulle börja med att ta ut den innan vi ger oss på en operation. Så nu är det bara att vänta och se om smärtorna är borta eller om de kommer tillbaka. 
 
I morse var Linda här och åt frukost med mig, efter en stund började hon tjata om att vi skulle ut och springa.. det råkar vara så att jag verkligen hatar att springa. Jag tycker att det är roligt att styrketräna och promenera men springa är det värsta jag vet. Så ni kan ju tänka er hur mycket hon tjatade innan jag faktiskt inte orkade säga emot längre. Körde upp till spåret och sprang i intervaller i 20 min. 20 min är inte mycket men det är helt otroligt hur mycket det kan göra för humöret! Det var faktiskt inte så farligt, är dessutom grymt bra att ha Linda som springkompis, mer positiv tjej får man leta efter!
 
Hoppas vädret är lika underbart hos er alla idag som det är här på Gotland!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0