Trött

Ligger helt utslagen på soffan, ser på tv med Christoffer och bara njuter av att få känna mig riktigt trött. Fysiskt trött. Har städat i stugan idag, morfars gamla stuga som vi hyr ut på somrarna. Tog några timmar och när jag kom hem tränade Linda och jag en halvtimme, sedan var klockan redan åtta och jag började med middagen. Skönt att känna att jag gjort något av dagen, varit iväg och fixat.

När jag kom ner till stugan så insåg jag hur länge sen det var jag var där. Allt såg helt anorlunda ut, det var tillbygt och ommöblerat och som pricken över i:et hade det helt plötsligt tillkommit en fet altan på framsidan. Det var då det slog mig hur skönt det hade varit att tillbringa en helg där med vänner, bara vara liksom men någon annan stans än här i Fårösund där vi är hela tiden. Vi har pratat en del om att åka någonstans och hyra ett ställe av just den anledningen, varför inte dra nytta av något man kan få gratis liksom?

Ser fram emot sommaren ♥

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0