Inga fler ess i läkarrocken

Idag ska jag in till sjukhuset på möte om titthålsoperationen!
Det kommer säkerligen ta lååång tid innan jag väl får göra den men ändå, en bit på väg!
Linda följer med in, skönt med sällskap i stan.
 
Sen har jag en jobbig nyhet att dela med mig av också. Jag ringde min läkare på Sophiahemmet för att försöka få tag i honom då han inte svarat på mina mail. Han ringde upp tillslut och påstod att han inte fått något mail (?), vi pratade ett tag och tillslut sa han att han faktiskt inte visste vad han skulle göra med mig. Jag mins väldigt tydligt att han i sthlm sa "även om detta första försök med denna medicin inte skulle fungera så har jag ett par ess till i rockärmen". Så jag har ju hela tiden varit väldigt hoppfull och tänkt att jag kommer få pröva fler saker, nu har han tydligen inga ess helt plötsligt?? Detta gör fruktansvärt ont, det värsta jag kan göra är att stå still och inte ha några förhoppningar på något alls, jag måste hitta något nytt att pröva!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0