Fiske och springtur

Idag har Christoffer och jag varit ute på Fårö och fiskat torsk. Åkte ut till raukområdet och klättrade ett bra tag för att hitta ett bra ställe att stå på. En fisk fick vi, men den fick inte följa med hem eftersom Christoffer hade glömt påse!
Var jätteskönt och behövligt att få åka ut till havet och sysselsätta sig lite i solen!
 
Idag känner jag mig lite bättre till mods, är lite lugnare. Mådde inte jättebra i morse men nu är det bättre. Lite senare tänkte Linda och jag springa igen, perfekt väder för det!
 
/Jeannie


Kommentarer
Mia

Mysigt med en dag i solen med någon man älskar :)
Glad att du känner dig lite bättre till mods :) kram

Svar: Verkligen! :)
Tack Mia, hoppas det är bra med dig också! Kram
None None

2013-04-21 @ 21:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0