Att träna elr att vara smärtfri?

Idag är en bra dag!
Linda och jag tränade en timme idag, först lite styrka och sen åkte vi bort till spåret. Som sagt så hatar jag konditionsträning då jag tycker att det är så jäkla tråkigt! Jag har pga. det inte sprungit en km i sträck sen jag slutade 9an. För fyra år sedan. Idag, fjärde gången som vi sprungit sen vi började för en vecka sedan, så sprang vi hela slingan på 2,5 km! NI anar inte hur stort det känns för mig, jag har så lätt för att ge upp när något är tråkigt. När jag sedan kom hem för en stund sen så kollade jag mitt konto, det visade sig att jag fått min semesterersättning! Så nu har jag back up igen, till nödfall! Och jag har råd att ha kvar bilen!
 
Det enda som känns lite jobbigt är att jag just nu har ganska ont, ligger på runt en 6a. Och jag är ju inte dum. jag fattar att det beror på springandet. Men nu när det har gått så bra så vill jag verkligen fortsätta! Samtidigt känns det så onödigt att utsätta sig själv för mer smärta än vad som redan finns.
Sånt här gör mig frustrerad och arg mer än vad det gör mig ledsen.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0