Ångest

Nu ligger ångesten som en klump i bröstet. Skulle kunna låta bli att försöka vara stark, skulle kunna skita i allt och bara låta ångesten och tårarna komma upp till ytan men jag vet att gör jag det.. då är det kört. Då kommer jag vakna med samma ångest imorgon och sen är det jävligt svårt att ta sig upp..
Smärtan är på väg neråt nu men för någon timme sen var jag uppe på en sjua, hade ondare än vad jag har haft på mycket länge. Har mina aningar om vad det skulle kunna bero på men tänker forska lite mer i det innan jag avslöjar något.
 
Sen är det som vanligt mycket tankar om pengar.. Den biten är riktigt jobbig, jag kan ju inte ens tänka att det löser sig för jag har ingen aning om hur det kommer bli. Att leva på någon annan är så ångestfylt att det jag inte ens kan förklara det.
Och så sist men inte minst så känner jag att jag stannat upp. Vart ska jag ta vägen? Jag vill ju fortsätta att testa saker som kan få mig att må bättre men jag vet inte vart jag ska vända mig efter att Sophiahemmet inte kunde göra mer. HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ATT FÅ BUKT MED EN INFEKTION??
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0