Natturetrit

Det börjar ljusna, ja, det är inte lika mörkt längre i alla fall. Det lyser i grannens fönster, undrar vad han gör uppe så här tidigt? Han har ju inget jobb heller.. hmm.
Sitter och funderar på allt och ingenting. Finns inte så mycket att göra. Kanske ska se på vänner?
Vaknade vid 04.30 av trägningar. Gick upp, satte mig på toa en stund. Tog med mig flaska med varmvatten tillbaka till sängen men riktigt så enkelt kunde det inte få vara i natt. Fick gå upp efter en liten stund igen, blev kvar på toa i typ 40 minuter och nu har jag precis satt mig i soffan med en kopp te.
 
Igår hade jag lite trägningar men det var inte värre än att jag kunde åka till stan med Josefin som planerat. Vi tog Josefins bil, handlar det vi ska, börjar åka hemåt och vad händer.. ? Josefins bil går sönder, IGEN. Ni ska veta att det är inte första gången den bilen strejkar och jag har nu börjat fråga mig själv, varför åker jag med Josefin i den bilen egentligen? Tänk om jag skulle bli jättedålig, det är ju större sanolikhet att jag då inte kommer hem än att jag faktiskt gör det. Haha. Som tur var mådde jag ju faktiskt bra så det var ingen panik. Vi lyckades starta på trean och sen komma upp till femman för att sen göra allt i vår makt för att slippa växla ner på hemvägen. Växellådan var paj. Så grattis säger vi till Josefin. Grattis säger vi även till mig som då blev tvungen att låna ut sin egen bil till denne billöse stackare.  
 
Tanken är att jag ska jobba idag. Håller tummarna för att jag blir bättre tills dess.
Ikväll har en kollega avskedsfest, hoppas på att jag inte är dålig ikväll med andra ord.
På söndag ska ett nytt gymkort införskaffas! Äntligen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0