Längtar ut..

Vad är det min mage!? Som att inte trängningarna räcker.. har ont i magen, molande värk hela tiden och så smäller det till med jämna mellanrum då det gör riktigt ont. Så ont så att man mår illa. Alltså är jag hemma från jobbet idag. Får vänta ut allt det här.. kan inte ens koncentrera mig på plugget.
 
Igår kunde jag i alla fall baka kakor en stund. Det kändes bra att kunna göra något vettigt, hatar att jag inte kan gå hemifrån. Gick till affären igår men det var också vad min kropp tillät. Josefin kom hit senare på kvällen så Christoffer, Josefin och jag satt och spelade kort en stund, pratade om allt och ingenting. Jag kunde ju förstås inte sitta med hela tiden men det gör mycket att ha Josefin här. Det blir lättare att prata om annat än sjukdomen.
 
Ska försöka plocka undan lite här så kanske det går lättare att plugga.
Ska kanske färga håret ikväll förresten, ser fram emot det...
 
Vill gå ut och ta en lång promenad........ himlen är blå, solen skiner, det blåser från havet. Ser så skönt ut. Snart kanske, om några dagar. Hoppas.  
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0