Mår bra

Har mått väldigt mycket bättre, väldigt mycket längre an vad jag brukar göra i vanliga fall.. Det känns såklart underbart! Man känner sig fri på något sätt, alltså fortfarande inte så fri som man önskar att man kunde vara såklart men för varje smärtfri dag som går lever man mer och mer. Jag har små dippar såklart fortfarande då och då, men inget som håller i sig i flera timmar och det är det som är den stora förändringen just nu! Undrar vad det beror på.. det ända anorlunda jag gör är att jag numera käkar extra kalcium.
 
Igår kväll var vi hos grannen med lite folk och hade trevligt, kom inte hem förren efter två. Ikväll sitter killarna och spelar Fifa hemma hos oss, tanken är att vi ska på rockfest i Kappelshamn senare! Och jag mår bra! ♥
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0