Mår bättre

Igår kunde jag gå och lägga mig UTAN varmvattenflaska! Ni har ingen aning om vilken befrielse det var! Sen vaknade jag fyra i morse av trängningar och sedan vid åtta igen men det gjorde inte så mycket, jag mådde bättre än vad jag gjort de senaste dagarna.
 
Vi hade en jättemysig kväll igår, Josefin, Christoffer och jag. När Josefin kom hit tog vi en promenad till affären för att jag skulle komma ut lite när jag äntligen blivit av med trängningarna. Helt otroligt hur man kan njuta så mycket av att gå en promenad i höstkylan med bultande mage och rygg, för jag njöt verkligen! Christoffer stängde och kom hem samtidigt med oss och hjälpte till med pannkakor och fruktsallad.
 
Idag har jag fortfarande ont i magen men trängningarna har försvunnit. Skönt! Det finns så mycket jag skulle vilja göra nu när jag kan men jag måste plugga. Suck. Någon som känner sig villig att göra det åt mig? Haha.
MIn tid hos Roland idag har blivit flyttad till tisdag nästa vecka. Det ska bli intressant att ta upp alla nya saker och se vad som händer här näst.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0