Hej till nya läsare!

Äntligen internet!
Fanny är som sagt var på Gotland nu och vi bor i ett utav mina föräldrars hus. Ett hus med feta stenväggar som gör att man inte alltid kan nå omvärlden på det sätt man vill och ingen av oss har internet till dator så det är därför vi uppdaterar dåligt just nu.
 
Hur som helst, Fanny fick upp bilderna från tidningen! Nu har min intervju publicerats och som grädde på moset hamnade jag på löpsedeln som ni ser! Tyvärr kan jag inte hitta intervjun på nätet så kan inte länka. Men det känns bra att detta blev av och att det blev så bra, viktigt att vi fortsätter ta plats för att hitta en lösning.
 
Idag mår jag bra, har gjort det nu flera dagar i rad men Fanny mår sämre. Kanske tur att jag mår så pass bra då ändå eftersom jag kan springa lite åt henne då när hon inte kan röra sig som hon vill.
 
Sen vill Fanny och jag passa på att säga hej till de som precis hittat hit efter intervjun. Undrar man något eller bara funderar över något så är det naturligtvis bara att skriva till oss. Våra mailadresser hittar ni längst ut till höger.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0