Halvbra

Nu har det varit tyst här några dagar.
Jag är ute ur min dåliga period och mår sådär halvbra igen. Så som jag mestadels mår. Känner mig inte så glad som jag önskar att jag gjorde, känner mig osäker och deppig. Mycket som snurrar i mit huvud, saker jag inte tänker dela med mig av här. Sorry.
 
Snart får jag i alla fall träffa Fanny igen!! Det ser jag fram emot!
 
Nästa fredag kommer min intervju publiceras! Jag länkar till er då så blir det lättare att hitta.
 
Christoffer är på träning, jag försöker hitta motivation till att plugga men vill mest bara att det ska bli kväll. Josefin och jag ska ha lördagsmys ikväll, länge sen vi hade det bara i två.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0