Smärtfri igår av Kinin

Jag bestämde mig igår för att ta Kinin igen då kramperna höll i sig så kraftigt, hade riktigt ont. Till min stora förvånad försvann kramperna och smärtan helt och hållet efter det. Jag fick riktigt mycket biverkningar av Kininet istället, blev skakig och svag i kroppen, tinitus och illamående, men med det kan man jobba! Jag fortsatte att ta kinin sedan också för att få må bra under kvällen vilket fungerade jättebra! Jag tror att det hjälpte nu för att jag inte tagit det på väldigt, väldigt länge.
 
Jag fick alltså jobba några timmar igår! Sedan åkte Josefin och jag till systemet, kom hem och gjorde iordning inför kvällen. Vi hade jättetrevligt! Vi tjejer började här hemma hos oss och gick sedan ner till krogen och stannade där med resten av folket till halv fem på morgonen. Är det ens möjligt att man ska kunna må så bra, så länge efter en morgon som började så dåligt? Jag är tacksam!
 
Nu mår jag inte alls bra, smärtsamma trängningar, men så mår jag alltid dagen efter att jag druckit så jag var beredd på det. Snart ska jag försöka ta mig till Linda och lämna hennes mobil som hon glömde här.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0