simträning med bror

Mådde bra i morse, blev sämre under dagen, sedan bättre igen och nu mår jag okej. Har en jävla massa obehag men ingen smärta i varje fall. Ikväll har jag och Josefin varit på simträning med min yngsta bror, så roligt att se hur han utvecklas! Har själv alltid varit dålig på simning och bestämde därför att jag skulle ta med honom på simträningarna som fans kvar nu innan terminens slut så att han förhoppningsvis kunde få lära sig något, tycka att det var roligt, kanske vilja fortsätta och slutligen inte behöva känna som jag när han sen blir äldre. Det är otroligt hur det kan värma i hjärtat att se någon annan växa i sig själv och få lyckas med något.
 
Nu sitter Josefin hemma hos mig och plinkar på min gitarr (inte så mysigt som det låter..) Försöker tänka ut någon middag. Njuter av att dagen i stort har varit bra.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0