Nov. 08, 2012

Bara kaos.
Har ont och försökte ändå ta tag i grejer som måste göras. Ber Christoffer hjälpa mig att ta fram olika saker tills jag tillslut inte vågar störa och be om mer saker... samlar kraft och hämtar det sista själv. sätter igång skrivaren och ska börja skriva ut papper då jag inser att den krånglar lika mycket som förra gången. Försöker med alla möjliga saker och känner hur tålamodet tar slut, tårarna börjar bränna i ögonen och frustrationen kokar i hela mig. Christoffer försöker hjälpa men tröttnar ganska fort.
Sen blir det kaos i mitt huvud, det bara svartnar och det enda jag kan tänka är att jag måste bort.

Allt pga. denna smärta.
Jag tänker att jag inte kan göra något rätt, inte ett enda skit kan jag göra utan att det blir halvdant, slarvigt och fel. Samlar kraft, försöker verkligen trots smärta.. och misslyckas.
Kan säkert verka dumt att reagera så här för att en skrivare inte fungerar men det är ju just det. Jag kan inte ens fixa det.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0