Kramper

Vaknade straxt efter 4.00 imorse av trängningar och kraftiga kramper. Sitter i soffan nu och har fortfarande lika ont. Värmen hjälper inte och jag behöver dricka men vill inte göra smärtorna värre med att röra mig mer än till toa. Idag är den enda dagen i veckan som jag får jobb.. och så ska jag må som sämst just idag!!
 
Christoffer började för en stund sen och dukade fram frukost till mig innan han åkte ♥
 
Och jag som dessutom ville göra så mycket idag.. städa, fixa och dona inför vinkvällen ikväll ifall tjejerna dyker upp, Josefin, Linda och jag skulle åka till systemet och sen göra oss iordning inför vad som nu händer ikväll. Jag vill inte ha ont just idag!!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0