Försäkringskassan

Ringt till Försäkringskassan igen och pratat om papprerna jag skickat in, jag hade skickat in fel papper och ville bara rätta till det, då visar det sig att jag fortfarande inte gjort rätt trots att jag skulle rätta till det ena jag skickat in. Som tur var fick jag prata med en jättetrevlig kvinna och vi skrattade åt hela situationen som inte var så lätt att förstå. Nu blir det till att börja om från början, ta nya tag och hoppas det blir bättre denna gång. Blir bara så stressad och frustrerad över att det ska vara så svårt att förstå, tar ju bara längre och längre tid.
 
Mådde dåligt i natt, hade trängningar och väldigt ont. Det höll i sig fram till 10.00 på morgonen ungefär, sedan blev det bättre och nu är jag helt symtomfri. Hade en spelning idag, så tacksam över att jag blev bra så att jag kunde åka dit!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0