Boka om tiden

Ringde nyss och pratade med en kvinna på urologmottagningen på Sophiahemmet. Hon var jättegullig och bad om ursäkt att dem satt en sådan tid på mig osv. Hon ändrade tiden och satte in mig den 6 februari istället.. flera veckor tidigare? Bra för mig men varför kunde jag inte fått den tiden från början då? Jag passade på att fråga om vägen också och så förklarade hon var jag skulle gå av tunnelbanan och hur jag skulle gå sedan, hon lade till
 
"det är en bit att gå förståss med du är ju ung och frisk så det ska ju inte vara några problem"
 
Det högg till... det hugger fortfarande i bröstkorgen när jag tänker på det. Hur kan hon ens uttrycka sig så?? Tror hon att jag söker mig till en mottagning så långt bort om jag är frisk? Hon som verkade så söt och så slutar samtalet så, hejdå förtroendet...
 
Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0