Att sakna ledarskapet

Jag saknar att känna mig behövd.
Jag skulle aldrig någonsin tro att jag inte är behövd utav mina närmaste, det är dem så fina med att visa tydligt och klart var och varannan dag! Det jag menar är att jag saknar att vara viktig i andra grupper. Viktig i ett arbete tex. Jag är inte mig själv när jag inte får vara med och ta tag i saker, när jag inte får vara spindeln i nätet på något sätt. Jag saknar det så fruktanvärt mycket! Den glädje jag känner i ledarskap, den kan jag inte på något vis sätta ord på.
 
Idag har jag i varje fall fått jobba några timmar, jag har hunnit baka lite och nu har Chrsitoffer och ja precis ätit middag. Jag mår bra dessutom, inga smärtor, inga trängningar. Firar det med att ta en öl med Nandie ikväll ser det ut som!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0