Dålig-bra-dålig-bra

Vaknade av trängningar klockan fyra i morse, dock ledde inte trängningarna till någon rivande smärta som det annars brukar göra men trängningarna var dess då starkare istället. Lyckades somna efter att ha varit på toa, vaknade efter någon timme igen och var tvungen att springa på toa igen. Sen somnade jag med vetekudde på soffan och sov tills Christoffer väckte mig innan han åkte till jobbet, hade då fortfarande starka trängningar men lyckades somna om en tredje gång med värme. Sov sen till elva och när jag då vaknade mådde jag helt bra, kände inte ens något obehag. Att det vänt så på det sättet från att må skitdåligt till att må helt bra, det har jag aldrig varit med om förut.

Hann klippa gräset en timme och sen åka till affären för att prata lite med Jossan, sen kom smärtan.. åkte ändå till Lärbro för att hämta ut ett paket och bestämde mig för att jag skulle orka åka hemförbi en stund också och prata lite med mamma om balen osv. Efter att ha varit där i lite mer än en timme försvann smärtan och resten av kvällen har jag mått bra. Fan, vad är det som händer? Hur kan det ändra sig på det sättet?

Tänker hela tiden på balen pch studenten... det är två utav de viktigaste dagarna i livet, vill verkligen kunna njuta av dem dagarna och vill inte veta av varken smärta eller trängningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0