Oopsies

Jag kan uppdatera er om att jag fortfarande mår bra, har gjort det hela dagen och dessutom kunnat kissa två (!) gånger utan någon tillstymmelse till smärta efteråt. Förvirrad? Svar ja! Jag menar, jag har ju mått bra de senaste dagarna men med bra menar ju jag att jag fortfarande har känningar. att det bränner eller svider lite. Idag har det inte varit någonting! Nu är jag förväntansfull inför morgondagen! Har min fjärde akupunkturtid imorgon dessutom.

Bakade Oopsies idag som kan användas som ett alternativ till bröd för oss som inte äter kolhydrater. Oopsies består av ägg, philadelfiaost och bakpulver. Smaken var helt klart godkänd (jag använde philadelfia smaksatt med tomat och pesto) men konsistensen.. jag vet inte vad jag förväntade mig egentligen men vilken besvikelse. Får nog experimentera lite och se vad man kan göra med dem för annars var det ett superenkelt recept och det går att variera hur mycket som helst! Tror framförallt att det kan vara ett superbra alternativ till vanlig pizzadeg.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0