Nu har det gått för långt

Fan, nu har jag sjukt bråttom! Ska till Dalhem och ordna inför studenten med klassen, tänkte att jag måste titta införbi bloggen ändå och så får jag se Fannys inlägg om sjukhusvistelsen igår som får mig att bara vilja skrika av ilska!!!!! Vad i helvete håller dem på med! Tror dem att man offentligt ligger och skriker och gråter för att det är roligt?? Nu har det gått för långt, nu tänker jag inte hoppas på att sjukdomen så småning om ska komma på kartan hos läkarna av sig självt, nu måste vi ta tag i det här! Vi måste skriva till tidningar, till nyhetsprogram, radio, media över huvud taget. Det här funkar inte längre, ingen av oss kommer kunna stå med detta resten av livet. Om vi alla hjälps åt och visar oss måste vi kunna göra något!!

Skriver mer när jag kommer hem!

Styrkekramar till dig Fanny, försök att dricka mycket varmt vatten, ät INTE fil och försök få i dig ordentligt varm mat! Tänker på dig!! ♥

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0