Gym

Jag var faktiskt också på gymmet idag. Dem ordnade åt mig så att jag inte behöver betala för en månad eller mer innan jag tränat under den månaden, känns ju lite drygt att betala för något man kanske inte kan använda för att man är sjuk. Så nu kommer jag in när jag vill och håller reda på själv hur många gånger jag tränat sen betalar jag i efterhand. Är verkligen jätteglad över att dem ville fixa det åt mig!

Det gick bra och det känns skönt att äntligen få komma igång igen!

Min ena bror fyllde 17 idag så jag var hemma hos familjen en stund för att fira honom, satt och såg på alla andra som åt kakor och tårta och kom underfund med att det inte kändes riktigt så fullt jobbigt som det gjorde för ett tag sen. Börjar kanske komma in i det här nu.

Just nu sitter jag i soffan.. med min vetekudde. Nej, det har inte kommit tillbaka! Oroa er inte, det känns inte riktigt som det i alla fall. Är nog tillfälligt. Mådde jättebra hela dagen, sen hade vi sex och sen kom det här rivandet så det är säkert bara irriterat av det. Får börja ta det försiktigare.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0