Bra dag + kolhydrater igen!

Du är grym Fanny som fixar allt det här och dessutom delar med dig av allt! Sjukt intressant och spännande precis som jag nyss sa också :)

Kom på att jag inte sagt att jag nu också slutat med dieten. Äter numera kolhydrater igen och jag säger som Fanny gjorde när hon slutade med dieten. Det är inget annat än UNDERBART! Jag skrev ju precis i början av dieten att jag upplevde en förbättring men det var förmodligen bara en bra period eftersom jag under senare tid inte märkte någon skillnad alls trots att jag varken åt kolhydrater, socker eller mjölkprodukter. Jag har hunnit med att äta pasta, nudlar och ris, i helgen ska det göras klyftpotatis i mängder säger jag bara!! Man förstår inte hur mycket det är möjligt att sakna kolhydrater förren man har varit med om att verkligen inte få lov att äta det.

Var hos min läkare Roland idag och han berättade att en utav hans andra uretritpatsienter hade bett om att få slemlösande utskrivet igen för att hon kommit på att hon hade mått mycket bättre under en tid när hon drack slemlösande för någon hosta hon hade. Kanske finns det något hopp om det alltså, även om jag kan tycka att det är lite för bra för att vara sant.. att lite slemlösande skulle hjälpa.. men nu ska vi inte vara negativa! Vem vet!

Nu ska jag äta jordgubbar och försöka att njuta av att jag haft en bra dag idag med, utan att tänka för mkt på hur morgondagen blir.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0