att sörja mat..

Kom precis hem från Fårö. Jag blev bättre efter att ha vilat med mycket värme i några timmar så Christoffer och jag beslöt oss för att åka och fiska. Trots att solen skiner var inte jättevarmt eftersom det blåser en del men med vinterjacka och tjocka strumpbyxor under mjukisbyxorna funkar det mesta. Har tydligen fått en del fräknar också sa Christoffer när vi åkte hem haha.

Tänkte på att jag kanske borde skriva något om mina mediciner eftersom Fanny och jag äter olika preparat. Har undvikit det lite eftersom jag inte kan säga om dem funkar eller inte, käns knäppt att skriva om dem då men det kanske kan vara en bra ändå så ni får någon sorts övebrlick om vad läkare kan stoppa på en när dem inte vet något om sjukdomen. Jag säger dock, bättre att dem testar olika mediciner på oss än att dem skickar oss till psyket!

Känner att mitt humör pendlar upp och ner... för en stund sen började jag nästan gråta i bilen på väg hem bara för att Christoffer köpte en korv med bröd i kiosken innan vi tog färjan över. Jag bara tänker hela tiden på att jag inte kan äta något. Utanför satt ett äldre par och åt glass i solen, njöt av livet. Själv visste jag inte ens vad jag skulle äta till middag. Nu känns det inte lika farligt längre men så där håller det på hela tiden..

Ska knäppa lite kort på mina mediciner!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0