Sitta still

Vaknade i morse och fick springa på toa, fick lite kramper men kunde somna med värme. Sov till elva och mådde då bra när jag gick upp men nu har jag kramper igen.. inga jättekraftiga kramper dock för så länge jag sitter ner med värme är det okej. Tänkte följa med familjen och familjens vänner till bryggan på Skär och fira nationaldagen som vi göra varje år men tror inte jag ska vara för mkt ute i blåsten, ska nog ta det lungt inne i värmen istället.

Idag gör klassen klart det sista på studentvagnen, jag kände inte att jag vågade åka eftersom jag mådde så otroligt dåligt igår när jag åkte hem, inte kul att sitta i bilen i över en timme med kramper som får en att bara vilja skrika.

Jag börjar dock trötna på att sitta stilla... nu är jag sådär trött på mitt liv som jag var för någon månad sedan. Vill ha tillbaka mitt gamla liv, det enda som göra att mitt liv nu är bättre än mitt gamla är att Christoffer finns i mitt liv nu.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0