Sämre kväll igår, bra idag

Nu börjar jag bli lite orolig Fanny... lever du?

Spelningen igår gick bra men vid niotiden började jag må mycket sämre, trängningarna började bli starkare liksom kramperna. Det var dock roligt att det var så sjukt mycket folk! Det var verkligen packat så vi kom knappt in med grejerna, det gjorde att det kändes som en lyckad kväll ändå.

Kom hem halv tio och hade då riktigt starka trängningar och väldigt ont, växlade mellan att sitta på toa och sitta med värme i soffan. Har kommit på att det känns bättre att sitta upp än att ligga ner när jag både har trängingar och smärtor, undrar vad det kan bero på? Vid tolvtiden var trängningarna väldigt mycket svagare och jag kunde gå och lägga mig (med värme) utan några större problem.

Imorse när vi vaknade vid niotiden hade jag fortfarande känningar men det var i princip helt borta. Väntar med spänning på att se hur jag mår ikväll, om jag mår bra ikväll kan ju det vara ett litet tecken på att jag kanske klarar mig imorgon.. Borde kanske börja packa medicinen och det så jag inte glömmer den i all stress imorgon. Tänk att det verkligen är bal imorgon! Tänk att man väntat i tre år på den dagen så är det imorgon...

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0