Sovit bort trängningarna, snart spelning

Dagen idag liknar dagen jag hade i förrgår. Vaknade i morse, kanske vid sjutiden? av trängningar, var tvungen att springa på toa och fyllde sen en flaska med varmvatten så jag kunde pröva att gå och lägga mig igen. Om jag inte skulle ha någon form av värme nära urinröret skulle jag absolut inte kunna gå ifrån toan i det tillståndet jag var i, i morse. Värmen gör att man slappnar av och på så vis minskar kramperna. Lyckades somna igen och sov till elva precis som sist jag skrev, vill ni gissa hur jag då mådde? Jajemen, exakt som sist, alla uretritkänningar var som bortblåsta.

Har fortfarande inga känningar men är extremt kissnödig, vågar dock inte gå på toa eftersom Christoffer och jag ska ner och lämna prylarna till spelningen om någon timme. Vi ska spela på krogen här i Fårösund ikväll och vill såklart inte riskera att ha ont ikväll. Får se hur det går!

Balen närmar sig med stormsteg och jag gör inget annat än oroar mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0