Middag ute i solen

Blev bättre vid femtiden så då mer eller mindre flög jag upp på fötter och börjar städa, diska och fixa. Sedan tog jag en dusch, sminkade mig till och med lite grann och åkte till affären. Precis som Fanny sa vid ett tillfälle kan det kännas så otroligt skönt att få klä sig i något annat än mjukiskläder och för en gångs skull sätta på sig lite smink och faktiskt få känna sig lite fräsch, ikväll kom en sådan kväll! Christoffer och jag har suttit ute i solen och ätit middag, nu blev han precis klar med gräsklippningen och jag funderar på att dra med honom till Bunge krog en stund, ta ett glas vin i solen (fast önskar såklart att det där vinet var en öl). Det här gjorde susen för mitt depphumör!

Imorgon är det betygutdelning, sista dagen i skolan.. sjukt!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0