Mår bra

Har dåligt samvete över att jag inte skrivit något se senaste dagarna, det beror på att jag har mått mycket, mycket bättre än på länge! Jag har kunnat jobba mina pass och varit smärtfri, har dessutom fått varit hemma och varit smärtfri. Just nu ligger det väl kanske och pendlar mellan en etta och en tvåa på smärtskalan vilket innebär att jag känner mig nästan som en vanlig människa och tycker att jag kan få äta chips och jordgubbar precis som alla andra. (alla andra är Josefin som varit här hela kvällen)  

Nu vet ni det i alla fall, att jag mått bra och mår bra fortfarande. Spännande att se när det kommer en helvetesperiod igen efter ett sånt här långt uppbehåll. Nu ska vi nog försöka sova så man orkar upp imorgon!

Sov gott finingar!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0