Lite bättre några timmar senare

Nu efter fem timmar känns det som om smärtorna börjar dra sig undan, toabesöken börjar bli kortare och färre så kanske kan jag få gå runt lite om en stund. Har suttit på samma plats i soffan hela tiden, Christoffer har fått varit mina ben nu sen han kom hem eftersom smärtan blir värre när jag rör mig. Minsta lilla rörelse gör att kramperna känns mer. Christoffer och jag har bestämt oss för att jag ska sluta med kolhydrater igen för att se vad som händer, framförallt nu till studenten och eftersom jag blivit så otroligt mycket sämre de senaste dagarna. Jag ska dock äta smörgås till frukost eftersom jag annars inte äter något men lunch och middag ska vara kolhydratsfria.

Ovanpå den här försämringen har dessutom min tinitus blivit högre, tjoho. Förut hade jag bara brus, nu har jag ett dovt tjut och bruset låter mer som högt prassel. Kom ju lägligt och bra.

Ikväll har min klass och deras familjer middag med helgrillat i Follingbo, jag såg faktiskt fram emot det riktigt mycket men fick ringa till mamma och säga att jag blivit dålig och inte kunde vara med. Hoppas att dem har en riktigt trevlig kväll!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0