Jobbiga biverkningar

Nu kan jag säga att jag är måttligt trött på dem här förbannade biverkningarna! Ah vad det gör mig sur... har haft lock för öronen hela dagen och dessutom haft det här enormt starka pipljudet i huvudet. Det är det enda jag hör, det är så starkt så jag hör det genom musik och allting. Christoffer skjutsade hem mig till mina föräldrar förut för att jag skulle köra hem min bil som stått där sen igår, då vred han på ganska ordentligt med musik och lika förbannat dränker det ändå inte pipet som ekar i huvudet. Sen har jag haft lite trängningar och lite diffus sveda nu ikväll och det har gjort mig på otroligt dåligt humör.. är fortfarande bakis, mår ännu sämre av medicinen och så känner jag ändå av uretriten. Härligt!

Nä, får försöka tänka på annat.. sitter och ser thats 70s show, funderar på att kanske spela lite gitarr och se om man kan skriva något nytt. Christoffer spelar ölpingis hos en kompis och lär nog inte komma hem förren sent så jag får sysselsätta mig på egen hand ikväll.

Hoppas ni andra har en bra kväll!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0