Jobbig natt, bra dag, jobbig kväll

Hade en halvjobbig natt igen med smärta och trängningar som resulterade i en hel del toabesök. Mådde där emot bra vid elvatiden när min väckarklocka ringde och kände en enorm lättnad över att jag skulle få jobba. Jobbade från 12.00 till 18.15, sista timmen var jag extremt kissnödig men tänkte att det är bättre att jag håller mig tills jag slutar än att jag kanske får ont och måste stå ut med smärta och trängningar sista timmen.
Gick på toa så fort jag kom hem och fick såklart superont. Har fått sitta där någon timme nu ikväll och vänta ut det, tagit både kramplösande och smärtstillande men jag tror inte något av det har gjort någon större inverkan. Det brukar kännas anorlunda då. Jag har fortfarande smärtor och trängningar men kan sitta i soffan med värme utan att springa på toa hela tiden så det har blivit mycket bättre, men det är nog av att det lugnat ner sig av sig självt.
 
Nu sitter Christoffer och spelar gitarr och sjunger, ingen skönsång direkt men grymt underhållande! Haha.
 
Imorgon ska jag hämta ut lite medicin på apoteket, ska bland annat börja på en antibiotikakur för att se hur jag reagerar på det. Min läkare tycker att det är så märkligt att min uretrit under de första åren försvann efter antibiotikakurer för att sedan komma tillbaka. Jag själv tror helt och fullt på att det är för att infektionen reagerat på antibiotikan och lagt sig för att sedan börja slå rot igen så fort kroppen hämtat sig efter kuren.
 
Just nu har jag en period då tårarna tycks trycka i ögonvrån ständigt och det enda jag har i huvudet är att jag bara önskar mig en enda sak.
Låt mig bara få bli frisk.
 
/Jeannie


Kommentarer
Frida

"låt mig bara få bli Jeannie FRISK" ;)

Svar: Exakt, du har fattat vinken ;)
None None

2012-06-26 @ 18:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0