Helt plötsligt

Igår kväll tog jag både både kramplösande och smärtstillande, jag hade alltså riktigt ont. Igår när jag skrev inlägget så skrev jag att det just då kändes något bättre, smärtorna hade lugnat ner sig en aning. Bara en liten stund efter att jag skrivit det inlägget så hände något väldigt oväntat. Alla symptomen försvann. Helt plötsligt så blev jag helt smärtfri, trängningarna försvann och ingenting av kvällens kramper fans kvar. Till och med Christoffer frågade lite förvirrat hur det helt plötsligt kunde komma sig att jag mådde så bra (det märks väldigt tydligt på mig när jag är dålig och när jag mår bra)
 
Jag fick en hel natts sömn, vaknade med lite trängningar, gick på toa en gång och efter det har jag bara mått bra den här morgonen. Om 30 minuter börjar jag jobba, tanken är att jag ska jobba sju timmar fram till åtta ikväll, som det känns nu kommer jag kunna göra det eftersom jag mår så bra. Hoppas verkligen att jag får fortsätta må bra idag!
 
Ne, nu börjar det bli bråttom!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0