Helt okej dag

Idag har jag haft en helt okej dag. Hade inga symptom när jag vaknade vid 10.30, fick lite trängningar senare runt ett men det var så pass lite så att det inte störde mina planer. Jag plockade i ordning lite hemma och sen åkte jag hem till mamma för att fixa lite inför min studentbjudning jag ska ha imorgon. Har faktiskt inte hunnit tänka så mycket på att det är studentmiddag imorgon, det är först nu jag börjar känna mig förväntasfull. Har mest tänkt på att jag vill få må bra när jag har så mycket släkt och vänner hemma för min skull, är ju dock skönt att jag inte själv håller i middagen, har inte behövt tänka på något själv alls då mamma och pappa fixar allt!
 
Efter att mamma och jag fixat klart åkte jag hem och städade lägenheten, ordentligt! Fick lite mer känningar efter det men bestämde mig ändå för att klippa gräsmattan (vår lägenhet tillhör en villa med tomt som vi sköter). Så nu känner jag mig supernöjd! Nystädad lägenhet, nyklippt gräsmatta, nu gör det inte så mycket att jag sitter här med värme och hälst inte rör mig för mycket.
 
Nu kommer nog Christoffer hem snart från fotbollen! Då får det bli myskväll i väntan på morgondagen, ser fram emot att få träffa alla! 
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0