halvbra, stressad morgon

Känner mig stressad och försöker hitta något annat att tänka på än att jag nästa vecka jobbar 6 dagar och är sjukt nervös över om jag verkligen kommer klara det. Den här veckan har jag en relativt bra vecka och det kan ju mycket väl vara så att ett skov ligger och väntar om ett par dagar.
Sen är det mycket som ska fixas inför studentbjudningen så jag måste hitta en dag då jag är ledig som jag kan åka med mamma till stan och handla allt som ska handlas.

Vaknade med trängningar i morse, gick på toa och gick och la mig igen med värme. Somnade om men vaknade ett par gånger. Vid tio bestämde jag mig för att gå upp, har fortfarande en del trängningar men inget jag inte överlever. Lina ville hitta på något idag så har bestämt mig för att jag mår tillräkligt bra för att inte bara vara hemma.

Jag fick en idé när jag såg tv i morse som jag mailat Fanny om, väntar på hennes svar och sen kan det vara så att vi kommer behöva fler av er uretritares hjälp. Förhoppningsvis är det något som vi tar upp redan ikväll!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0