Uretritfri dag igår

Igår var en bra dag vad det gäller uretriten, hade knappt några känningar alls. Däremot fick jag någon alergisk reaktion i ansiktet så det kändes som om mitt ansikte höll på att brinna upp! Det är ingen överdrift, jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen. Det brann, stack och kliade i hela ansiktet konstant från elva på morgonen till elva på kvällen. Det var Fårösunds marknad igår och därmed fest på kvällen med band och bar, jag var först super otaggad pga. allt kliande i ansiktet men Marie tvingade med mig ändå så det var på med smink och sen cyklade vi iväg. Idag är jag glad att jag festade och hade kul igår och verkligen utnyttjade kvällen till fullo då jag inte hade några uretritkänningar.
 
Idag har jag haft en uretritfri morgon, har just haft någon timme med lite trängningar och molande smärta men nu när jag sitter still känner jag nästan ingenting. Snart kommer Marie förbi på fika, Christoffer spelar match och ikväll ska vi äta potatis, fiskpinnar och remouladsås. Mums!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0