Textproblem

Ja, jag har väl inte så mycket intressant att berätta, det rullar på i samma spår. Har jobbat fem timmar idag, slutade lagom då trängningarna började bli lite väl jobbiga och just nu sitter jag i soffan med värme och väntar på att bli så pass bra att Christoffer och jag kan åka till Slite. Jag ska på apoteket och hämta ut mer kramplösande och så käkar vi säkert någonstans där också. Just nu sitter Christoffer och spelar gitarr, en slinga han gjort själv (med lite justeringar av mig). Tanken är att jag ska skriva text till den, jag vet precis vad den ska hanlda om, vet precis vilken känsla jag vill ska finnas i låten men har så höga krav på mig själv vad det gäller just den här låten då jag valt ett mycket speciellt ämne så jag kommer verkligen ingen vart. Superjobbigt.
 
Aa, det är vad jag har i tankarna just nu!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0