Dålig sedan tre

Till och börja med vill jag säga att jag är otroligt lycklig över att jag fick må så bra igår när jag hade min studenbjudning! Tänkte skriva ett glatt och humoristiskt inlägg om hur min studentbjudning var och hur jag fick uppleva den utan varken kramper, smärta eller trängningar men just nu sitter jag här i soffan med skitjobbiga trängningar som jag haft sedan tre idag och jag vet, jag borde vara glad över att dagen igår var så bra och att jag faktiskt inte blev dålig igen förren nu på eftermiddagen men.. ne, jag är helt enkelt inte på rätt humör för att jag bara ska acceptera trängningarna och smärtorna idag.
 
Något jag däremot gläds något helt vansinnigt åt och som gör att jag känner mig något lättare till mods är att jag kunnat hjälpa Fanny! Mer än så kommer ingen av oss säga så ni får nöja er med det.
 
Kanske får jag må lite bättre senare ikväll, då kan jag skriva om gårdagen. Orkar bara inte nu.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0