Bra förmiddag, halvjobbig eftermiddag

Vaknade av väckarklockan tidigt i morse utan trängningar! Skönt! Jobbade hela mitt pass ram till 13.00 och sen åkte Johanna och Josefin med mig hem, satt i solen och pratade en stund och sen begav Josefin och jag oss till Fårö. Tanken var att vi skulle lägga oss på sudersand, fika och sola men solen försvann och mitt urinrör ville plötsligt inte riktigt samma sak som jag så det blev bara fika på Sylvis och sen hem en timme senare igen.
 
Har jobbiga trängningar fortfarande, Christoffer och jag tänkte gå och se bio ikväll så jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills dess. Jag skulle nog kunna se en film utan att behöva gå på toa men jag orkar faktiskt inte gå på bio och behöva koncentrera mig på både film och på att koppla bort trängningar samt smärta. Så mycket skönare att få vara hemma och veta att man har allt inom räckhåll precis när man vill. Om Christoffer verkligen vill att vi går så går jag såklart men känner jag honom rätt så kommer han slänga sig i soffan, tjata sig till att jag ska sätta på ett southparksavsnitt och efter fem minuter säga "Jeanniiiie.. kan vi inte bara vara hemma ikväll?" Haha.
 
Kom just på att jag inte ätit något annat än fika idag, försöka ställa sig upp och laga lite mat kanske?
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0