Överskottsenergi

NI FATTAR INTE HUR MYCKET ÖVERSKOTTSENERGI JAG HAR!!!!
 
Jag fick ondare, vad trodde jag egentligen..? Så jag har inte kunnat göra någonting idag, har bara suttit i soffan och sett tv, kollat kläder på nätet jag inte har råd att köpa, spelat gitarr och ätit ostbågar. Jag vill inte sitta still! Att lägenheten ser ut som skit dagen innan julafton gör ju inte saken bättre heller. Jag vill storstäda, fixa och röja nu så det är frächt och fint imorgon när vi går upp för att ha vår lilla julafton, bara Christoffer och jag tidigt imorgon bitti innan Christoffer börjar jobba. (Vad är det för jävla påhitt egentligen? Att butikerna ska ha öppet på julafton?)
 
Christoffer får vara mina ben när han kommer hem istället så det blir någon ordning här!
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0