Lugn lördag

Kunde ta mig till jobbet igår efter mycket om och men. Vi hade strömavbrott på hela Gotland och dem visste till en början inte hur länge det skulle hålla i sig.. inte ett dugg jävla kul när man inte mår bra och har ont kan jag säga! Det ordnade sig tillslut ädå som sagt var, jag jobbade några timmar, kom hem på eftermiddagen och gjorde mig i ordning till tjejkvällen. Hade en trevlig kväll! Idag har Christoffer och jag varit hemma hela dagen och kvällen, tagit det lugnt, ätit pizza och godis. Haft en lugn lördag med andra ord! Jag mår inte toppen men inte jättedåligt heller. Har trängningar och lite ont. Har med tanke på att jag drack igår, kommit fruktansvärt lindrigt undan då jag brukar få väldigt ont dagen efter jag druckit alkohol.
 
Snart kommer Josefin hit en stund, lär nog ta ett tag. Inget roligt väder ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0