Julafton

Jag var så orolig över hur julafton skulle bli, hade trängningar som kom och gick i vågor. Kände mig jättestressad pga. av det vilket resulterade i en ond mage också. Jag lyckades göra mig iordning och åka hem till familjen tillslut och de första timmarna satt fortfarande trängningarna i men tillslut avtog dem och jag blev i stort sett helt bra. Sedan är det lite tradition här ute att man på kvällen, när familjefirandet är slut, åker hem till någon där man kan träffa vänner och annat löst folk man känner för att fira jul även med dem. (Underbar tradition). Så jag var förstås supertaggad och planerade en lika lyckad julaftons kväll som förra julen. Åkte hem till Fårösund, träffade Christoffer och öppnade lite julklappar med honom, sedan åkte jag hem till Linda och drack öl med tjejerna. Det som verkade börja så bra slutade inte alls som någon hade tänkt sig pga. av massa saker och jag mådde inte alls bra. Hade inga problem med uretriten dock! men hade ont i magen och huvudet istället.
 
Trist avslut på julafton men då kan ju nyår bara blir bättre! ;)
 
Jag har varit jättehängig idag så vi har bara slappat, haft trängningar och lite smärta men inget större.
Nu ska jag fortsätta se Änglagård!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0