Gråter över pengar

Tyckte jag varit så duktig som inte låtit tårarna forsa för minsta sak nu på länge men ikväll brast allt, och ordentligt dessutom. Pratade med mamma i telefon om jul och julklappar, vilket såklart leder till prat om pengar och sen gick det bara ut för. Jävla försäkringskassan som inte är till någon hjälp alls när dem inte bara kan ge raka besked om hur man ska gå tillväga. Nu visar det sig nämligen att jag inte kan fylla i blanketten jag fått då inget stämmer i mitt fall. 
Just nu önskar jag att jag aldrig fått den här sjukdomen enbart för att jag då skulle sluppit allt detta tjafs om bidrag och sjukpenning. Vill ha mitt eget liv, inte leva på alla andra. 
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0